085- 060 5440

maandag t/m zaterdag
8:00 tot 16:30

cloud telefooncentrale

bereikbaar in de cloud

Als zorgverlener wilt u alle aandacht kunnen geven aan uw patiënten en de wachttijd in uw wachtkamer zo aangenaam mogelijk maken. Daarnaast wilt u een goede telefonische bereikbaarheid van uw praktijk. Dit vraagt om een communicatieomgeving waarin u in staat bent om goede zorg én service te verlenen aan uw patiënten.

 

Maak kennis met ons platform. Geen ingewikkelde centrales meer, alles in de cloud. Niet alleen hoeft u geen ingewikkelde apparatuur meer te onderhouden, maar u kunt met een eenvoudige interface uw telefonie regelen zonder compromissen op functionaliteit.

Keuzemenu

Met het keuzemenu worden de bellers doorgestuurd naar de juiste persoon

 U kunt bijvoorbeeld een optie in het hoofdmenu (het eerste keuzemenu dat patienten te horen krijgen) koppelen aan een nieuw submenu. Daarnaast kunt u verschillende tijdsintervallen instellen (bijvoorbeeld één tijdens kantooruren, één buiten kantooruren, één voor het weekend en één voor de feestdagen).

fax

U kunt ook faxen ontvangen op het door u gekozen telefoonnummer

Faxen is natuurlijk niet meer van deze tijd. Toch kunt u nog faxen ontvangen. Doordat deze gekoppeld is aan uw email bent u voortaan verlost van de grote papieren stapel en de kosten die daarmee samengaan. VoIP op zijn best.

omleidingen

Met één druk op de knop uw belverkeer omleiden

Omleidingen laten zich niet altijd vangen in een vaste instelling. De omleidings-app maakt het mogelijk om de doorschakeling met één druk op de knop aan of uit te zetten! Bijvoorbeeld doorschakelen naar uw mobiel of bijvoorbeeld een voicemail of wachtrij.

 

wachtrij

Met een wachtrij zorgt u voor een ordelijke afhandeling van uw bellers

Deze zeer geavanceerde functie is een van de mooiste functies van ons platform. Met een wachtrij worden bellers tijdelijk geparkeerd als alle medewerkers in gesprek zijn. De klant hoort een achtergrondmuziek en desgewenst vertelt het systeem hoeveel wachtenden er nog zijn. 

tijdscondities

Automatisch rekening houden met tijden. Het gemak van onze centrale

Verloopt de avonddienst totaal dan de dagdienst. Om ervoor te zorgen dat uw telefonie met uw rooster meebeweegt, zijn er tijdscondities. Met tijdscondities kunt u instellen dat bijvoorbeeld de telefoongesprekken direct naar de voicemail gaan na 17:00 uur of dat u tijdens de ingestelde kerstdagen een speciale meldtekst weergeeft.

voicemail

We maken onderscheid persoonlijke voicemail en bedrijfsvoicemail

elke gebruiker kan beschikken over een eigen voicemailbox, deze kan niet door andere gebruikers worden afgeluisterd. Een persoonlijke voicemailbox is handig als u een persoonlijk telefoonnummer heeft. U kunt ook bedrijfsvoicemailboxen maken (bv. voor verschillende nummers of tijden) en integreren in uw belroutes. U kunt per bedrijfsvoicemailbox één of meer medewerkers machtigen om de voicemailbox te beheren, voicemailberichten te ontvangen en de voicemailberichten te bekijken.

geluiden

U kunt meldteksten laten horen aan uw bellers met onze centrale.  

Wanneer een gesprek in de wacht binnenkomt, hoort uw patiënt een wachtmuziek. Ook kunt u kiezen voor een boodschap of de internet radio

Belgroepen

U kunt eenvoudig gesprekken verdelen over een groep

Als telefoontjes binnenkomen kan het zijn dat de collega die normaal opneemt in gesprek is. In dat geval kan het handig zijn om van de huntgroup-app gebruik te maken. Uw collega’s krijgen dan om de beurt het gesprek aangeboden, of allemaal tegelijk. U kunt dus regelen dat bijvoorbeeld alle door u opgegeven toestellen tegelijk overgaan of juist om de beurt. Met de huntgroup-app kunt u precies aangeven welke toestellen telefoontjes binnen moeten krijgen en hoe.

PREFIX

Geef een prefix mee aan een inkomende oproep

De prefix stelt u in staat om een zelfgekozen naam, nummer of code in te stellen. Deze wordt dan
vóór het nummer van de beller in uw toesteldisplay getoond. Zo ziet u via welk nummer een gesprek
binnenkomt en zo kunt u het gesprek met de juiste bedrijfsnaam opnemen!

Ontdek onze telefooncentrale

en beeld zegt meer dan duizend woorden. U kunt hier in alle rust de video met de rondleiding door onze centrale bekijken. We nemen u ook graag aan de hand mee in een online demo waarin we u kennis laten maken met alle facetten van onze centrale zodat u zelf het gemak kunt ervaren waarmee u uw eigen innovatieve telefooncentrale kunt bedienen. Probeer onze centrale 30 dagen gratis.

Bijzonder eenvoudig

Met de gratis smartphone app Qaller kun je de telefooncentrale eenvoudig zelf bedienen. Even niet bereikbaar? Met één klik stel je in Qaller een doorschakeling of meldtekst in.

Met de betaalde Plus variant fungeert jouw smartphone als volwaardig kantoortoestel. Je kunt bellen en gebeld worden op het vaste telefoonnummer, ziet of collega’s in gesprek zijn en zelfs doorverbinden is mogelijk.

koppeling met praktijksoftware

Koppel de telefooncentrale met ieder online (CRM) pakket dankzij onze “CRM Connector“.

Praktisch ieder online CRM pakket beschikt over de mogelijkheid om telefonie te integreren om zo nog efficiënter te kunnen werken. Het platform van Telador biedt standaard 200 automatische CRM koppelingen aan.  Mocht er niet een standaard koppeling zijn, dan kan deze heel eenvoudig gemaakt worden door onze uitgebreide API mogelijkheden.

VOIP platform op je mobiel

Met onze mobiele app de Qaller maken we onze klanten nog beter bereikbaar. Met de Qaller is het mogelijk om de telefooncentrale te bedienen, zoals snel een doorschakeling naar een mobiel telefoonnummer instellen, maar ook kan hiermee worden gebeld via het vaste (zakelijke) telefoonnummer. waarbij de gesprekken lopen via de telefooncentrale.

Zo heeft iedereen overal en altijd “de volledige controle over de telefonie”!

drag and drop

De telefooncentrale is bijzonder “eenvoudig te bedienen”. Binnen enkele minuten is een klant aangesloten op het platform en ook de klant zelf kan dit gemakkelijk bedienen.

Sleep alle gewenste functies in het belplan en zelfs complexe belroutes zijn werkelijk in een handomdraai opgebouwd. Dit maakt onze telefooncentrale uniek in zijn soort en behoort daarmee tot het modernste Hosted VoIP platform van Europa. Bekijk de video bovenaan de pagina en ontdek zelf hoe eenvoudig onze VoIP platform daadwerkelijk is.

voip apparatuur nodig?

Wij leveren toestellen die geschikt zijn voor de plug & play configuratie van de centrale. Vanuit de centrale kunnen wij op basis van het serienummer van het toestel configureren. Zo hoeft u alleen nog maar de stekker erin te steken. Ook liever een headset geschikt voor uw medewerkers? Geen probleem! Die leveren wij ook. Vraag ons gerust.